efuchan Hanımlar selam doğum yapalı 6 gün oluyor 2 gündür kanamam yok öncesinde zaten çok hafifti aynı durumu yaşayan var mı? genelde kanama yoğunluğu şikayetleri var benim durum nedir 🤔
Babygrils efuchan benim yakın arkadaşımda da aynı durum oldu doktor muayenesine gittiğinde sorun yok demişti doktor şuan 40 ı çıktı hafif kahverengi lekelenmeleri oluyor.
Oglunasikbiranne08 efuchan benimde öyle olurdu cnm. 1 hafta gelir 3 gün kesilir tekrar gelirdi 38. Gün tamamen bitmişti
Haticemree efuchan benmde öyle suan 25 günlük olduk. Ama kanamam yok hala lekelenme tarznda var arada o kadar