Kızlar merhabalar. Koronavirüs daha ülkemizde yokken annem ve babam yanıma gelmişti. Sonrasında da evden çıkmadık haliyle ve zaten 65 yas üstüne yasak geldi. Annem ve babam kendi evlerine dönmek istiyor 10 saatlik uzakta evleri. Biz özel arabamızla götürelim diyoruz. Çünkü toplu taşımalar büyük risk. Bizim otoparktan onların otoparka sonrada eve yine evde kalmaya devam. Yaşlılar ve öleceksekte memleketimizde ölelim diyorlar. Babam 65 yas üstü olduğu için yola çıkmak için nerden kimden izin alınır ? Yardımcı olur musunuz ?