Arkadaşlar oğlum 5ay 10 günlük oldu. Yavaş yavaş taşımlara başlasam mı ki diye düşünüyorum. Verdiğimiz zaman yemeğe çok meyilli biz yemek yerken durmuyor artık ztn emziğini yoğurda batırıp veriyorum çok az şekilde susuyor bitince tekrar istiyor. Bende minik minik tadımlara başlasam diye düşündüm. Ama tadımlar için neler verebilirim. Doktorumuz önce sebze - yoğurt - meyve olarak ver demişti. Hangi sebze meyveleri verebilirim ? Oğluma daha önce muz vermiştim bi kaç sefer onu çok seviyor onda hiç sıkıntı yAşamadım. Bugün kabak haşladım ezdim içine az zeytinyağ döktüm ama onu yemek istemedi öğürüyordu. Yanlış şekilde de mi vermişim ? Yada başka ne yapabilirim ?