Canderinsumeltem Seda_Hira herkes eve kapanınca kaynanaya gitmiyorlar 😂 sıkıntıda çıkmıyor galiba 😂😂😂😂😂
cinaralpinannesi Seda_Hira tam tersine kaynanam hergün bizde 🤦♀️ sabahtan akşama kadar bi yatmaya gider.
Seda_Hira Sariiannee valla ya az öncede şey gördüm whatsap grubu kuralım tanışalım vs vs diye bi post. Tam girdim hadi ordan üç kağıtçı yazacaktım post gitti 😂😂😂 sıkılıyorum ben ya
Seda_Hira Sariiannee olurdu ama kimse kimseye güvenemiyor ki 🤷🏻♀️Karantina korona bitse Olduğumuz illerde bebişleride alıp parkta oturup tanışılsa ondan sonra o zaman whatsap grubu yapılsa daha iyi olur
Seda_Hira Sariiannee ama onun haricinde işte tanışma postu görünce direk istemsiz aaaa pis sapık diyorum 😂
Sevdenur3_ cinaralpinannesi benimde öyle daha bugün eşimle onun yüzünden kavga ettik bazen düşünüyorum acaba değiyormu onlar yüzünden bu kadar tartışmaya diyorum ama bakıyorum ki söz konusu eşimin ailesi olunca gözü hiçbirşey görmüyor ağzını açıyor gözünü yumuyor 😔