Damlayı kullanmaya başladigimızda ebe 3 damla olarak kullanılacak dedi ama biz 9 aylık olduk sormayı unutmuşum numarası da yok dışarıda da virüs var size sormak istedim hala 3 damla olarak mi kullanıcam yoksa articak mi bu güne kadar olan kontrol ve aşilarda bi bilgilendirme yapılmadı bize ebemizde biraz ilgisiz gibi her şeyi bide acele yapıyor odadan nasıl çıktığımızı bilmiyorum yani onun telaşı banada yansıyor sormayı unutuyorum