Gokcem01 2 aylık 4 günlük kızım var çok aşırı gazı var huzursuz ve en önemlisi yemiyor mamasını bu duruma çok üzülüyorum zaten zayıf iyice zayiflayacak die korkuyorum
Mom0870 Gokcem01 kesin çözümü yok malesef deneme yanılma 🤦🏻♀️ Biz 3. Ayı doldurduk hafifledi. Nurse harveys damla, relactaz ve biogaia kullandık
Prensesannesiii26 Gokcem01 aguline deneyebilirsin canım gaz ilacı kullanmadan biraz zor geçiyor kolik bir bebek annesi olarak denemediğim damla ilaç çay yağ masaj havuz spa hicbisey kalmadı bu ilaçla çözüm bulduk her bebise aynı ilaç fayda edecek diye birşey yok tabiki deneyerek iyi geleni bulacaksınız
Miniminiprens Gokcem01 kimyon çayı yapıp veriyordum çok rahatlıyordu. Bizimde o zamanlar zieveydi. Çok şükür 3 aydan sonra baya azaldı. Şimdi de haftada 1 veya 2 gün oluyor. Tekrar çay yapıyorum rahatlıyor miniğim. Dene istersen kuzum
Dilekmh Mom0870 relactazı nasıl kullandınız acaba. Kızımın karnı inanılmaz gurulduyor aç olduğu için değil gazdan dolayı doktor bize biogaia verdi ilk çok işe yaramadı . Şimdi relactazı verdi . Merak ediyorum işe yaradımı sizde
Alyaselcen Miniminiprens canım ya benim de 1 aylık kızım var ve sanırım kolik de sancı İçin kimyon çayını nasıl yapıyorsun ne kadar veriyorsun acaba
Tugcecakir Miniminiprens ben kimyon tohumunu demleyip 2 çay kaşığı veriyorum günder bir kere. Siz nasıl yapıyorsunuz günde kaç kere verilmeli
Rumeysa27 Evet ben de kimyon çayını çok verdim ve çok faydasını gördüm , acayip gazlı bi bebeğim vardı şimdi üç aylık elhamdulillah gaz sorunu çok nadir oluyor. Şimdi rezene veriyorum ara ara kendim içerken o da etki ediyor.
Mom0870 Gokcem01 evet canım hepsini relactaz emzirme öncesi 8 damla her emzirme öncesi dediler ama ben ara ara verdim çok olmasın diye nurse harveys günde 10 damla biogaia günde 5 damla şeklinde
Mltmrt Gokcem01 günde 5 damla aynı saatte vermeye dıkkat edın aç tok fark etmıyo bitkisel oldugu için. Bnm ki Bugun de kakasını yaptı şükürler olsun.
Ado Gokcem01 2300 doğdu 2. Ay aşısı olunca yani 3 gün önce 4 kiloydu az bence ama grip olmuştu ondan alamadı süt az içiyordu çünkü hastaydı şimdi yeni yeni iyi oluyor
Gokcem01 Ado valla benim kızım da bronşit oldu 1 hafta hastane de yattı iyice huysuz oldu çok korkuyorum artık
[silindi] Gokcem01 biogaia probiyotik ve sab simplex gaz damlası ama en önemlisi sabır benim kızım 6 ay olana kadar devam etti
asyamz [silindi] Naciyeylmz şükran kaymak varya onun tarifi çok güzel oluyor yarım ölçü yapıyoruö fazlasıyla çıkıyor burdan atamadım ama onun tarifine bak
Ado Gokcem01 bizim de bronşit vala yatış yapayım dedi ben istemedim malum hastalık var insan korkuyor