Rümeysaya katiliyorum bencede alistirma biberona o hatayi bende yaptim pompayla cektirip siseyle veriyordum, 1 ay sonra sütüm azaldi memeyide almak istemedi agliyodu hep gelmiyo diye cekmiyodu cünkü ögrenmemisti yeterki doysun kafasindaydim, sabirli olmaya calis, alisacak icecek cekmesini ögrenmesi lazim bebegin henüz cok ufak, biberondan cok akintili geldigi icin memeyi sonra almayabilir