Yenianne34 Ironsides yaz yaz canım allah razı olsun 😂 lansinoh yıkamaya gerek yok diyo ama çok pimpirikli olduğum için sürekli yıkıyodum emzirmeden önce sonra sıkıldım yıkamaktan kullanmıyorum şimdi inşallah yaranolmaz 🤭
Deletedmom413 Ironsides Yenianne34 Bu yüzden kimsenin yaninda emzirmiyorum 🤣 Bir kerede göz oldu Mastit oldum süt gelmedi 1 damla 🤣
Yenianne34 Deletedmom413 hahah çok fenalar sözde tecrübeliler o yuzden ama bizim pskolojimizi düşünen yok 😂
[silindi] Yenianne34 Bu çocuk aç diyenlere kulak asmayın 😆 Ağladığında susturamaıdğınızda yetemediğinizi düşünmeyin, anın tadını çıkarın ☘️
Handecelik Yenianne34 öyle bişey yok, kendini düşün sakin bir ortamda mı uyumak daha rahat bi uyku sağlar gürültünün içinde mi? Neden gürültüde uyusun ki? Rutinler oluştur her gün aynı sırayla gitsin, beslenme oyun banyo masaj uyku gibi. Ona alışıyor
Sevde_Defne Yenianne34 uyku konusunda bencede bir ritim oluştur. Küçük anlamaz deme çok iyi anlıyorlar.. Ben ilk doğduğundan beri gece uykularını karanlık ortamda sessiz bir şekilde ve aynı saatte yapmaya çalıştım.. Şimdi hala aynı saatte 9 da uyuruz.. Meme reddi yaşarsan pes etme emebileceği bir pozisyon vardır muhakkak bul ve bir süre devam et.. Biz şahsen atak dönemi nedir bilmedik.. Yani elbet ara ara oluyo huzursuzluk ama biliyorsun nedenini.. bana çok saçma geldiğinden takmadım neyseki kızımda çok takılmadı.. Çok bence kat kat giydirip ehvamlı Bi anne olma dikkat et ama biraz da rahat ol.. Çok giydirinme daha çok terliyor ve hastalığı daha fazla oluyo ama gögüs kısmına dikkat et yaş kalmasın..
Hunilianne Yenianne34 ben hep gündüzleri seste uyutmaya çalıştım. Ev işi, televizyon süpürge sesi vs. Ama şimdilerde yine de en ufak gürültüde uyanır oldu. Parke citlamasina uyanıyor 🤷🏼♀️😭
Songultugra Yenianne34 offf sorma bunu kımse anlamıyor annesi acıkmıs bu diyorlar halbukı yarım saat olmadı emdireli 😂😂
Songultugra Yenianne34 meme ucu yarası için lansinoh kesınlıkle tavsiye ediyorum yıkamaya gerek yok. Pişik olmaması için her gün 1 kere altını açtığında zeytinyagı sür. Gaz sancısı olursa zeytinyagı ile karnına masaj yap ayaklarını hareketlendir bide kımyonlu su iç iyi geliyo
Hunilianne Yenianne34 yarım kundak tabi bacakların serbest ve ayrık durmasi gerekiyor. Yani kundağa ve emziğe alıştırırsan bence rahat edersin. Kollarıyla kendini çok uyandırıyor bebekler.