Mecburiyetten 4 aylıkken ek gıdaya başladık mama ve biberon kullanmadığı için ne kadar yerse yesin fazla kilo almıyordu ama ne versem yiyordu bi ara ağzında tutmaya başladı ama düzeldi son zamanlarda yemiyor seçiyor ağzında tutuyor tükürüyor öyle böyle yediriyordum son 1,5 haftadır günde 1 defa zor yediriyorum sütüm yetmiyor ne kadar aç olursa olsun yemiyor emmek istiyor öylede doymuyor zaten zayıftı ama kilo verdi 6300 e düştü ne yapmalıyım akıl akıldan üstündür yada daha önce başına gelen varmı yemiyor ne yaparsam ne verirsem yemiyor bir iki lokma en fazla