Bence bebişin hazır olması önemli, her çocuk farklı dik oturabiliyorsa yemeklere atılıyorsa verebilirsiniz ben de başladım 5. Ayda, doktorlar da öneriyor küçük küçük adımlarla, zaten tadım şeklinde zorlamayacak şekilde bebeği az az vermek sorun oluşturmaz bence 🥰