Prima 3 numara aktif bebek kullanıyordum. 3 bunara külot bez aldım pişman oldum. 1.si bebeğimi biraz sıktı. Her çıkarttığımda bezin izi çıkmış oluyor vücudunda. Ayrıca her alt değiştirmede komple altını çıkartmak gerekiyor. Ayrıca küçük geldiğinden midir bilmiyorum ama ben giydirirken de çok zorlandım. Benim bebeğim 5 aylık. Çok şükür paket bitti de normal cırt cırtlı beze geri döndük. Bence külot bezler çocuk ayakta durabildiğinde daha mantıklı. Altını değiştir, temizle, ayaktayken hooop giydir.