mehtap92 benim oğlum 3aylık oldu.O de uykuyu sevmiyor aynı senin gibi saatlerce sallıyorum uyuduğunda kucağımdan indiremiyorum kıyamet kopuyor benim dışımda kimseyi istemiyor çok yoruluyorum bazen yeter diyorum dayanamıyorum.2 günde bir ağrı kesici alıyorum ama biliyorum ki bu zamanlar geçecek büyüyecekler ben anne olmayı sevdim.Ne anneler var bırakıp giden kötü anne değiliz saatlerce yavrusu mutlu olsun diye onu sallayan uyumayan fedakar anneleriz.Birde yorgunluktan sütümde kesildi olsun varsın Allah nasip etti şükür ki yavrumuz oldu🙏🏻Tek tavsiyem uyku kaplumbağası var oyuncak sesli ışıklı e-bebekten aldım ama internete “uyku kaplumbağası” yaz çıkacaktır.Ondaki kalp sesiyle azda olsa uyuyor oğlum.