Bebeğim kakasını haftada 1 yapıyor. 5,5 aylık olduk. Sadece anne sütü aldı 5.aya kadar. Ek gıda olarak tadımlara yeni başladık. Fakat zaten 2,5 aylıktan beri haftada 1 yapıyor ben yardımcı oluyorum onda da. Doktora sorduğumda normal dedi ama hiç duymadım böyle olan bebekler çevremde olsun. Acaba bir sıkıntısı mı var? Var mı böyle olan? Ne yapabilirim?