Huzur10 bende 1 bucuk ay oldu doğum yapalı normal doğumlarda ıkınmadan kaynaklı çok rastlanılan bir durum zamanla geçer benmde arka tarafım dikişlerm kötuydu buyugu mu yaptık a canm yanıyor oturunca falan batikon lu su iyi geldi devamı olursa da kremleri var bagsur için ağrıdıkca acıdıkca surucem doktorumu bılgılendırıcem ona göre o kremı alıcam sizi de bilgilendiririm inşallah. Çok geçmiş olsun