HazelSeren yarın 4 aylık oluyruz ama ben bugünden olmuş varsayarak resimlerini çektim 😂 atak haftasindayiz kolikligi tam hafifledi dediğim an atak başladı akşam olunca emmiyor ağlıyor kucakta taşımak da zorlasmaya başladı en son 3 ay 8 günlükken rota aşısına gitmiştik orda 7450 gramdı cuma günü 4. Ay aşısı var bakalım nasıl olacak inşallah kolay geçer onun dışında oturmaya aşırı hevesli oturunca susuyor seviniyor bende akşam çok agladiginda 10 sn falan oturtur gibi yapıyorum sizde nasıl durumlar