Damlayı kaç aylıkken bıraktınız
Minikbebe 3 aylıkken
Minikbebe 2 aylıkken bitti. Doktorumuz tek şişe kullanıp bittikten sonra almayın dedi
Minikbebe 3. Ayda tamamen gaz sorunumuz bitti ve bıraktık
Zeynepomer96 bende 3 ay civarında bıraktım zaten çok sık kullanmıyoduk 😊
3 ay bitince biraktik, cok faydasini gordum
3aylıkken çok şükür