Zeliha24 Bebeğim banyoyu çok seviyodu küvete artık sığmıyo bnde oturttarak banyo yaptırıyorum ama kafasına su dökünce genzine kaçıyo ağlamaya başlıyo kolumun üstüne yatırıyorum bu seferde kayıyo bi türlü yapamıyorum son zamanlarda siz nasıl yıkıyosunuz
Seerdaay Zeliha24 3 gün sonra 6 aylık olucaz ama bizimki desteksiz oturamıyor, o yüzden köpük fileye yatırıp yıkıyoruz ama hep dönmeye çalışıyor çok zor oluyor🤷🏻♀️
Babygrils Zeliha24 elime bir bez alıp seriyorum koluma kaymasın diye gövdesini bezin üstüne denk getiriyorum Yüzüstü kafasını kaldırmadan hemen döküyorum suyu.
Balim-26 Zeliha24 benim de yarın 6 aylık olucak banyoyu çok seviyor fileye yatırıyorum sığmıyor ama oturana kadar idare etmeye çalışıyoruz
Deletedmom133 Zeliha24 banyo şapkasıyla şapkayı bazen takmak istemiyor bende banyo oturagi almıştım onunla yıkıyorum
Deletedmom133 Zeliha24 hangisi sapka mi oturak mi ikiside gayet kullanışlı indirimde almıştım ben basta yanimda otursun diyr kulla dim sonra mama falan yerken kullandim şimdi de banyoda kullaniyorum
HasanCinar Zeliha24 ben duşun alt çeşmesini açıyorum diz çöküyorum dizime yüzüstü yatırıyorum önce sırtını falan yıkıyorum sonra sırtüstü çeviriyorum koluma yatırıyorum kalan yerleri yıkıyorum geri yüzüstü çevirip kafasını yıkıyorum sonra çıkarıyorum böylelikle hem üşümüyor hemde çok kolay oluyor biz 2 aydan beri böyle yıkanıyoruz
Ndderdem Zeliha24 ya aslında oturdugu için kaçmaması lazım. Cok rahatsız oluyosa. Banyo şapkaları var onlarla idare edebilirsin belkı