Fkiklim Canlar önlükde taksam bebem sagolsun yemiyo ki döküyor hep ben bunları nasıl cıkarsam neyle çıkarıyorsunuz 🤔
My_son Fkiklim benimde kan ilaciyla basim dertte 😂🙋 mutlaka ya elini ya elbisesini aokuyo agzina daha tutamadan cikmiyo bide ya
Z-uma Fkiklim ayy evet yaa en güzel kıyafetlerin önü leke leke oldu hep 😒vanish kosla aldım yıkarken katıyorum makineye ama fayda etmiyor 😒
Zeynepzey Defneyelin kaka lekelerini beyaz kalıp sabunla çitileyip makinaya attığınızda çok güzel çıkarıyor
Fkiklim Defneyelin kaka lekesi ne ben çözüm buldum belindenmi cıkıyor canım bel boşluguna bebek pamuklarındna koy pamuk cıkmasını engelliyor her bezde koy oraya kaka dan kurtuldum dedim ohhh bu ek gıda lekeleri cıktı basıma
Fkiklim My_son ya 1 sn ye eli boş durmuyor illa birşeye saldırcak adını saldıray koydum zaten kızımın şimdiden baş edemiyorum altını açamıyorum üstünğ degişemiyorum 7 aylık ama 1 sn durmuyo yürüdü mü ben nolcam bilmem artık
Fkiklim Z-uma 🤦♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ ceketi vardı üstünde leke oldu suan cok canım sıkıldı önlük leri de lekeli oluyor sevmiyorum pis gibi duruyor sanki 😣 agız mendiller yıkıyorum asıyorum lekeli gören yani derki bu nasıl camasır yıkamış