Zdmom yqşadığım şehirde cok ünlü bir profesör ablamın yakın arkadaşı . Mecbur kalmadıkca bebeği hastaneye götürmeyin dedi bebeğin hastane enfeksiyonu kapması ölümcül dedi. ihmalkar bir anne olmamak için evhamlı doktorları gezmek zorunda değiliz. Özel hastaneleri biraz ticari düşünmek lazım . En son bebeğimi doktora götürdüğümde cocuk doktoru beynıyle ilgili bir problem oldugunu söyledi . 30 günlük cocugu cıplak soyup bayıltıp ilaç vererek emar ve tomografi cektirmek istedi . Ben düşünmek istediğimi söyleyip beyin cerrahı olan bahsettiğim profesöre gittim . Bebeğinin beynı oldukca normal en ufak bir problem yok kafa yapısı dogum esnasında haznede sıkışmaktan öyle 1 ay sonra düzelcek dedi . Sonra bende saglık ocagında bir yeni doğan hemsıresi buldum onla her ay görüsüoruz bişey olursa tekefon acıp soruorum . Söylediği herşey tüm yöntemlerde işe yaradı teşhisleride hep dogru cıktı o teshisini söyledi ben gittim cocuk doktoruna götürdüm hemsirenin dediğini doktorda onayladı