Ndderdem Eminapasali çok mu emziriyorsun acaba? Emzirdikten hemen sonra yataktan kaldırma bıraz beklemelisin
Mahbeker Eminapasali ayrıca acıktıkca emzirmeye devam edin. Emzirmenin çoğu olmaz. Balık değil neticede doyunca zaten bilir çeker kendini istemez ya da uyuyakalır. Reflu olunca sütü çıkardığı için hatta emme süresi bile kısalır. Midesi boşaldigi için. Fışkırarak mi kusuyor. Yoksa ekşi kesik süt gibi mi.
Mahbeker Kusma her bebekte olur. Fışkırarak ağiz ve burundan çıkıyorsa muhtemelen reflusu vardır reflu yatağında yatırın mutlaka kusmamasi ve rahat uyuması için. . . Yedikleriniz gaz yapar, kabızlık yapar. kusma gibi bir etksii olacağını sanmıyorum.
Mahbeker merveasm normal. Genelde 6, nadiren 3. Aya kadar fışkırarak kusmalar geçiyor. Bazı bebekler de 3. Aydan sonra bile reflu başlayabiliyor.o yüzden reflu yatağı kurtarıcı ya da baş ve omuz kısmı 45 derece yukarıda duracak şekilde destek yapmanız lazım ama Kesinlikle yastıkla değil.
Mahbeker Eminapasali gazını her emzirmeden sonra çıkartın. Emzirme pozisyonunuza dikkat edin. Emerken yutkunma dışında dudaklarından ses geliyorsa hava yutuyor demektir. Bu da kusmayi çoğaltır. Çok acikmasını beklemeyin. Bezini çok sıkmayın. Emzirdikten hemen sonra alt açma yapmayın emdikten sonra hemen yatırmayın dik tutun. Aklıma gelenler bunlar 🙂 zaten bebeklerin hepsinde eksi kusma olur.