Bende burda post açmıştım ertesi gün düşmüştü. Her gün o göbeği gördükçe ağlayasım geliyodu. İltihap ve koku yoksa panikleme birden bire kendi düşüyo. Yıkamamak en iyisi, yıkıyorsanda kuru tut orayı. Bizim tam göbekle kordon arası içine batık gibiydi o yüzden kuruyup düşemedi bence. Ben biraz düzelttim o yumuşak kısımda kuruyunca düştü. Eğer koku akıntı vb yoksa düşecektir varsa doktora kesinlikle gitmen gerekir. Herkese kulak verme çocuk senin çocuğuna kulak ver.