Bna akıl verin 6 yıldır çalışıyorum doğum sebebiyle cıktım 14 nisanda raporum bitiyor bni işten çıkattıcaklar bahane arıyorlar raporum bitsin dıe bakıolar tazminatımıda vermezler zaten bn ne yapsam kimden akıl alsam bnm yerime sinsi süprüntü yere bakan yürek yakan birini aldılar akla ihtiyacım var