Minikaaaa ilk ay gece gündüz 2 saatte bir, 2 aylık olana kadar gece en fazla 3 saat aç kalmalı. Yorgunluğu bahane etmemelisiniz, sonuçta geçici bir dönem. Yorgun olduğunuz için bebeğinizi o kadar saat aç bırakma hakkınız olduğunu düşünmüyorum ki böyle bir soru sorduğunuzda göre uyanıp beslenmesi gerektiğini de biliyorsunuz demektir. Bir sürü insan tek başına bakıyor bebeğine, eşiniz madem uyanıyor ağladığında sizi de uyandırıversin.