Benim de her emzirmeden sonra kesinlikle kusuyor. Bazen az bazen çok. Süt fazla geliyor veya gazi çıkmadığı zaman fazlasını atıyor diye dusunuyorum doktora sordum kilo alımı iyide normal midesi genişliyor bebek doyduğunu anlamaz bazen çok emer dedi. Az az sık emzirmek daha iyi birden yarim saat 20 dk emzirince kusuyor benimki