Cereninannesi MrsG aa olur mu piyasada fiyatı çok çok uygun mama sandalye modelleri var Fakat plastikleri çok daha basit bence. 2 nisanda a101e geliyor fiyati 49,90 önünde de oynamasi için plastikten bisey koymuşlar. Bütçesi kısıtlı olanlar içinde duyurumuz olsun burdanda. Yani herkezin tercihi farklı bende mama sandalyesini sadece yemek yemesi amacıyla kullanıyorum. Kemer kullanmiyorum çünkü kizim sevmiyor, kaliteside güzel bence. Çok incelemiştim almadan önce tavsiye eden cok fazla kişi vardi. İyiki de almışım diyorum. Vakit geçirmesi de için top havuzu aldık şuan 11 aylık benim kızım icine kendisi girip çıkıyor cokda güzel oynuyor. Bu linktede annelerin en çok kullandığı tavsiye ettiği mama sandalyeleri var. Burdanda inceleyebilirsiniz isterseniz.. https://www.anneysen.com/bebek-hazirliklari/makale/bebek-esyalari-ve-ihtiyaclari-annelerin-en-cok-tercih-ettigi-10-ayakli-mama-sandalyesi_10889
Deletedmom381 MrsG benim mama sandalyemle aynı sayılır bizimki prego marka . Aynı böyle salıncak oluyor çok sağlam , kızım şimdi büyüdü yerinde durmuyor sandalye yerinden bile kimildamiyor