Gzd gece uykusuna yattığında sağarsam gece uyanınca tam doymadigindan uykuya dalamıyor iyice biriken sütü içince hemen dalıyor yani ben öyle hissediyorm canım bu yazdiklarim ise yaradı dicem ama 1 günde ne kadar yaricaksa artikbenimki psikolojik ya biraz .mesela 1 saat önce emdi birini digerini sagmistim .uykuya geçmediğinden şimdi tekrar emzirdim o emdiği memeyi yumuşaktı ama sut geldi yani ağzının kenarindan cıktı bile:) anl amadim ben valla psikolojik sanırım canım var süt ama yumuşak,🤦♀️