Hanımlar. Bu virüsten hepimiz korkuyoruz ve gerekli önlemleri elimizden gelenin fazlasıyla yapıyoruz. Ama yaşça büyük insanlara evde yaşlı var onlarla kalıyoruz ya bize geçerse tribindeb çıkın artık. Bu karantina onların can güvenliği için virüsle başedebilecek savunma mekanızmalarının yetersiz olmasından kaynaklı. Çıkıp virüsü onlar bize bulaştırıyomuş algısı yaratmayalım. Biri bugün post açmış evde eşimin babaannesi var ya bize bulaşırsa? Sen ona bulaştırma da..
Bir video geziyor amca 65 yaş üzeri dün dışarı çıkmış biride videoya çekip evde kal # diye herkes bağırıyor sen dışarı çıkıyorsun diye azarlıyor adamı amca ağlamaklı hastaneye gittim otobüs almadı beni diyor içim parçalandı
Şu günlerde birbirimize saygı ve sevgimizi asla kaybetmeyelim. Birbirimize sıkı kenetlenip ihtiyaç sahiplerine yardım edelim. Ve en önemlisi şu musibetten kendimize ders çıkaralım : özgürlüğün kıymetin, i aldığımız nefesin, sağlığımızın kıymetini… Sağlıcakla kalalım Allaha emanet olun