Kızlar dün bebeğim için vakumlanmış balkabağı aldım bugün pişirmeyi düşünüyorum sizler nasıl pişiriyorsunuz pişirme aparatım ve wasabim yok tarif verir misiniz bir de kalan balkabaklarını nasıl saklayabilirim kaç gün dayanır 1 kilo kadar var şimdi çok az bişey pişircem geriye kalan çöp olmasa keşke hemen kötü olur mu 🤭