MarlaSinger Haticeee eski ödemem görünüyor. Eski doğumunun ödemesi. Ödendi görünüyor diğeri yazmıyor Bile
Haticeee fistikcisahap bilmem olabilir canım ben parayı aldığım halde sistemde hala ödeme aşamasında yazıyor isterseniz başka bir PTT de daha şansınızı deneyiniz
Haticeee Deletedmom99 aile çalışma ve sosyal hizmetlere doğum belgesi ve kimliğiniz ile giderek başvuru yapıyorsunuz
Haticeee SedaEceAlp isterseniz bir kontrol edin PTT ye giderek bana 20 Mart gibi yatar demişlerdi bugün aldım
masterchefiniz fistikcisahap canım bende geçen hafta gittim ödeme aşamasinda yazıyordu yatmamisti. Orada yazana bakma belirli tarihleri varmış. Adam eşime 25 marttan sonra yatar demiş. Ben genede geçiyordum bi soralım dedik eşimle. Yatmamışti
Haticeee Haticemree evet SGK ziraat e yatırıyor hesap numarası verilince bazen PTT’lerde fazla nakit bulunmadığı için
Daghandogukan34 Haticemree evet cnm sut parasini esinin sgk sina yatiyor o gidip alabilir ama doğum parasini kendin kimliginle alabilirsin
SedaEceAlp Haticeee vallahi belki yatmıltır dediğiniz gibi ama pttye gitmeye korkuyorum malum virüs bitsünde öyle gidem bari🤣
Haticeee SedaEceAlp iki kişiden fazla içeriye almıyorlar dışarıda bekleniyor ama her yer aynı mıdır bilmiyorum
Haticeee Semapekyilmaz süt parası olabilir mi o süt parası benimde hemen yattı ama doğum parasında biraz bekletiyorlar