arasbulut17 Merhaba geçen hafta bugün sezaryan ile doğum yaptım oğlumda enfeksiyon çıktı önce kanında (6.5) cıktı sonra (9) a çıktı şimdi 6 gündür yoğun bakımda hani hiç bir fikrim yok ve bu corana vurisi nedeni ile gidip göremiyorum de
[silindi] arasbulut17 Doğduğunda kızımda göbek bağı enfeksiyonu kapıştı 8 gün kadar yattı antibiyorik tedavisi yaptılar. Şimdi iyi çok şükür bian önce kavuşursunyz inşallah 🙏
Limonlusu arasbulut17 Allah yardımcın olsun canım benim bebeğim de 1 hafta kalmıştı. Çok iyi anlıyorum seni. Merak etme sonrasında iyileşecek ve evinize geleceksiniz. Güzel şeyler düşünmeye gayret et. Bol bol süt sağıp bırak. Orda biberonla besliyorlar meme reddi yaşayabilirsin nasıl çözüm bulacağına odaklan. Ben çok zorlanmıştım
deletedmom555 arasbulut17 benimki de yattı bi hafta yoğun bakımda günde 2 kere emzirmeye gidiyordum süt sağıyordum şuan hastanelerin durumu malum almazlar merak etme bişey olmuyor en az 7 gün antibiyotik tedavisi olması lazım yoksa tekrarlar aklın kalmasın çok güzel bakıyor yeni doğan hemşireleri 😊
Haticeee [silindi] oğlum doğduğunda kanında enfeksiyon vardı iki gün antibiyotik verildi daha sonra iyileşti şükür şimdi iki yaşında inşallah sizde kolaylıkla atlatırsınız
arasbulut17 [silindi] inşallah bende şaşırdım inanın doğum yaptım bu olaylardan dolayı neler yaşıyorum kaç gündür
Haticeee arasbulut17 bize iki gün boyunca sürekli verildi daha sonra kan tahlillerine bakıldığında enfeksiyon kalmadığı için çıkmıştık hastaneden