Hazalikra Kızlar 11 eylülde doğum yaptım sezeryan la 42 gün sürdü kanamam daha sonra 30 ekimde tekrar kanamam oldu aradan çok geçmeden 15 kasımda gene oldum ve 1 hafta sürdü bunlar şimdi ayin 1 ve gene oldum bugün sizce normal mi benim gibi yaşayan var mı
Zuzu Hazalikra canım,benim senin gibi olmadı ama doğul sonrası ara kanamalar normal diye biliyorum.Yeter ki anormal bi durum farketme.Aşırı kanama,pıhtı,kanama rengine farklılık,ağrı vs gibi.
suca Hazalikra benimde dogum sonrasi kanamam 46 gün sürdü ondan sonra bi hafta temiz bi hafta kanama seklinde devam ediyor.. bir haftadır temizdim simdi yine oldum 😒 40 kontrolunde doktora gittigimde bi sıkıntı olmadgni soylemisti. ins en kisa surede duzene gireriz cok sıkıntılı bir durum. doktora giderseniz banada yazin merak ederim
Hazalikra Zuzu yok öle ağrı pıhtılaşma yok sadece leke gelmeden önce adet ağrısı gibi sancı oluyo sonra leke geçince gidiyo ağrı
Hazalikra Zuzu inşallah öle dir canım doktora gidiyim birde diyorum normal bi durum mu nlamadimd yani ilk gebeligin di birde insan ister istemez soru işareti oluyo aklında yardimci olduğun içinde teşekkür ederim ❤ 😘