Edaemralp Kızlar merhaba ✋️ Oğlum 3 aylık her emzirdiğimde mutlaka kaka da oluyor bezde normal mi acaba ?
Bahar_1 Edaemralp benim kız da öyle günde 3 bazen 4 ü buluyor. Doktorumuz normal dedi. Sıvı sa olabilir korkma dedi.