Arkadaşlar bebeğim 54 gunluk 1 hafta önce banyo yaptırdim akşamına yüzünde ozellikle yanaklarında kırımızi kızarıklık kabakçıklar cikti vucudunda yok kuruluk oluyo kasiniyo da dikkat ettim emdikten sonra daha da kızarıklık artiyo sutummu dokunuyo acaba geceleri bazen mamada veriyorum aptamil doktora resim attım isilik dedi 100 tl ilaç aldık suruyom iyi geliyo emince gene kizariyo