Canım bende 36+3 de doğum yaptım solunum sıkıntısından küveze aldılar 2.480 gram doğdu 10. gun cıkardılar küvezden eğer solunumu düzelir de normal nefes almaya başlarsa 5 gunde cihazdan cıkartıp 3gunde ole bektıyolar üzülme sakın sabırlı ol kucağına verdiler mi sevmeyi fln bırak emzir süren dolasıya kdr cbk toparlanıyolar allh yardımcın olsun 🙏