Dragon2018 Bebeğim 15qylik doğduğundan beri bir saati bulan emme süresi var bı yaşına kadar dayanabiliyordum ama artık memeyi çekiyorum ağzından yoruldum memelerimn uçları yara oldu sizce neden bu kadar uzun süre emiyir? sizinki nasıl ??
Rzgr Dragon2018 bu konuyla ilgili soyle birsey okumustum. Bebekler emerken 5 dk da karnini diger süredede ruhunu doyuruyormus. Oglum 1 yasinda 5dk emip keyfi gelene kadar da memede duruyor. Bende cekiyorum cunku isi biraz oyuna cevirmeye basladi.