Anneler göğsüm ilk doğum yaptığım zamanki gibi şiş patlıcak durumda değil aynı pısmış balon gibi ve çok yumuşak kızım emerken 5 dk süt geliyor yutkunma sesinden duyuyorum ama bir süre sonra lıkır lıkır yutkunma sesi gelmiyor bende sütüm bitti diye düşünüyorum sonra elimle sıktığım anda süt geliyor yani bebeğim o sıra emerken de süt geliyor mu yoksa o sıragelmiyor da ben sıktığım için mi geldi ? Anlayamadım ben 🤷