Kızlar dün 1ay aşısı olduk ve cok huysuzdu gece hic uyumadi gece en son 4 de 6 da uykuya daldi ve 8 e alarm kurup uyudum 9.56 kalktim alarmi duymamisim oda kalkmamis ben kalktigimda oda kalkmisti hemen emzirdim ama çok uykusuzdu gece boyu emdi zaten 7 saate yakin zaman girdi araya bisey olur mu sizce kendimi cok suclu hissediyorum ama cok yorgundu artik halsiz düşmüştü uykusuzluktan