deletedmom719 aynen öyle valla hemen çektirmeyi düşünmeyin ama kanal tedavisi ile kurtarılıyor dişler. Ben devlete gittim ağrıyan dişimi değil yanındakini kanal tedavisi yapmıs eve geldim ağrıdan ölüyorum ha geçti ha gecicek diye beklerden dayanamadım özele gittim orda öğrendim yanlış tedavi yaptığını. Şükür doktor iyi çıktı da buldu ağrıyan dişimi yaptı cok iyiyim darısı başına inşallah çekme acı cidden git bebek gibi hafiflersin 🌺