Karpatya benimde kızım 5-5 aylık aynı sorun bendede var öyle bıktım soğudum ki herşeyden çok bunaldım. Ne gündüz ne gece uyuyor uyuşa da kucağımda uyuyor yatağına koyduğum gibi uyanıyor. Eşimde gece çalışıyor gündüz uyuyor hoş evde olsa kız seni istiyor deyip bana veriyor bir işe yaradığı yok