Murduy Hanımlar 16gün oldu sezaryan olalı , ameliyat yerim morarmış bir durumda ve aşırı sızlama yaşıyrm böyle durum yaşayan varmı
kisgunesi-0102 Murduy benimde heryerim morarmisti karnımdan bacaklarıma kadar ama benim durumum biraz farklıydı pis kan birikmişti içerde pıhtı olmuştu ameliyat yerinden bastirarak boşaltmisti doktorum
Murduy kisgunesi-0102 ne kadar zaman snra gittiniz siz peki yani şuanda amlityt yermde morrma var sadece bnn için gitsemm mi bilemdm açkcası
kisgunesi-0102 Murduy ben kan geldiğinde gitmiştim dikisim patladı sandım ama o morarmalari dikkate almamıştım doktor travmaya bagli olabilir demişti morarmalar yakmiyordu canımı canımı yakan ameliyat yerimdi
kisgunesi-0102 Murduy acımaz olurmu çok acıyordu ama kanı bosaltinca ağrım geçiyordu morarmalar canımı yakmıyordu
Murduy Baklm daha fzla ağrı olursa mecbur gidicem😞 nsl zor süreç bu ya, ilk doğumum hiç böyle değildi