Kızlar merhaba sudokrem ve sebamed kullandım ama tam anlamıyla memnun kalamadım sizler hangi pişik kremini kullanıyorsunuz . Poposunun etrafında kızarıklık var havalandırıyorum genelde kaka yapınca yıkıyorum ama yinede oluyor doğduğundan beri aynı bezi kullanıyor değiştirmedim pişik son zamanlarda olmaya başladı