Sarekuzu_19 Minik0212 1200 almıştık çok iyi gidiyorduk ama meme reddimiz oldu idrar yolları iltihaplandı giderek zayıfladı bir kaç aydır kilo almıyor
Gok-080417 Minik0212 ilk ay dediğiniz dogumdan sonra ki 1 aylık süreç mi benim çocuğum ozamam çok az almış 3800 dogdu 1 ay kontrolünde 4200 dü şimdi 47 günlük 5 kilosu anca. Bende çocuk çok hızlı kilo alıyor diye korkuyordum
azizeguneyyy Minik0212 Birbirinize niye böyle sorular soruyosunuz biliyosunuz ki bunları kafasına takan anneler var. O bu kadar kilo almış benimki niye almıyo diye. Her bebek kendi doğdu kiloya göre kilo alır. Ve her bebek farklıdır.