Anneler merhaba. Kızım 4 yaşında özel anaokuluna gidiyor ve anaokulumuz gitmediğimiz okulun servis ücretine kadar istedi. Sizde durumlar nasıl? Müdürü arayıp ben eylüle kadar göndermiycem dedim ama şu an kayıt silme yapamıyorum o yüzden aylık aidatınızı ödemeye devam etmek zorundasınız dedi. Doğal olarak herkesin ne olacağının belirsiz olduğu şu dönemde havaya aylık 2bin lira vermek istemiyorum. Yani personel maaşlarımızı ödemek için aidatınızın yarısını talep ediyoruz deseler kabul edicektim ama hiç çekinmeden servis parasına kadar isteyince gerçekten sinir oldum. Sizlerin okullarında uygulama nasıl acaba?