idilinannesi Kızlar bebeğim 1 haftadır böyle önceden gecede uyuyordu bu arada 3 ay 15 günlük gazlı bi bebek değildi şimdi gündüz çok güzel uyuyor 8 de uyanıyor gece 3 e kadar bazen 5 e kadar uyuyor uyanıyor ağlaması yok emziriyorum gazını çıkartıyorum hep ağızdan çıkarıyor hemde alttan sonra yine emmek istiyor gazını çıkarttığım için uyuyor 15 20 dk yarım saatte bir uyanıyor emmek istiyor emmeye başlamadan çıkartıyorum gazını emziriyorum yine uyuyor uyanıyor beni maf ediyor
CemreKerem idilinannesi 4.ayina yaklaşan bebeklerde çoğunlukla davranış değişikliği gözükür bir süre daha sabır derim . Tabi bir rahatsızlık gozlemlemediysen...
idilinannesi [bilinmeyen] benim sütüm var sıkınca ta karşıya sıçrıyor ama emerken uyuyor bende uyuduğu için yatırıyorum haklısın bence o yüzden olabilir çünkü yarım saat hiç durmadan emiyordu 1 hafta öncesine kadar şimdi emerken uyuyor gazıda yok çünkü çıkartıyor olsa ağlar hemde nasıl zor normalde 3 saatte bir emdiği için süt toplanıyor du şimdi sürekli emdiği için bence pek dolmuyor o yüzden de böyle olabilir
Yakamoz Açlıkla alakali oldugunu sanmıyorum. Ayni donemde benim kizim da baslamisti çok sık uyanmalara. Tamamiyla ayni donemde. Şöyle düşünün eger ac olsa gündüz de surekli aglar ve aranırdı uyumazdı. Simdi 4 ay 7 günlüğüz 5 gündür eskisine yaklasti düzenimiz. Uyku gerilemesi bu dönemde yasaniyor maalesef bizde 20 gun kadar sürdü