Kızlar yeni doğan bebeğim var, 8 günlük...göğüslerim yara olduğundan arada sağdığım sütü enjektör ile verdim ama sanki zor oldu nekadar sıkmam gerektiğini ayarlayamıyorum.. acaba çay kaşığı ile mi versem? Yoksa enjektör en iyisi mi? Birde küçük hap bardakları - kadehler ile veren varmış? Yardımcı olursanız çok sevinirim