Snmduru Ayrılmayı düşünüyorum 5 aylık kız bebeğim var, onu da alıp kadın sığınma evine gitsem kızımı benden alıp babasına verirler mi? Yada ben ordayken mahkeme açılsa velayeti babaya mı verirler ben ordayım diye ?
Bizal Snmduru üstte kalsın bilgim yok.. bebekler anneye veriliyor ama tabi hayat şartları nasıl değerlendirilir bilemiyorum.
Celestial Snmduru sığınma evinde olmanız bebeğin velayetini almanıza engel değil. Adliyede adli yardım bürosuna gidin davayla ilgili yardımcı olurlar, ücretsiz avukat görevlendirirler. Bebek çok küçük sizden ayırmazlar içiniz rahat olsun.
Mirayimran Snmduru ↉ yaş anneye muhtaç olduğundan annenin evi durumu hali gözetmeksizin anneye verilir 3/7 yaş arası anneye bakımı az olduğu düşünülür 7 yaş sonrası baba yanına almak için dava açabilir
Snmduru [silindi] her türlü şiddeti görüyorum küfür hakaret dayak kötü davranma dayanabildigim kadar dayancam daha ne kadar dayanabilirim bilmiyorum ama gitcem iyice bir arastiriim dedim kizimsiz yaşayamam alabilirse ordayım diye
Snmduru [silindi] şiddet adam yaralama benim darp raporların sürekli tehdit falan var bunlar ise yarar mi
AlpOzlem11 Snmduru mahkeme de belli olur zaten durumun olmasa Bile bebek sana verilir eşinde size nafaka ödemek zorunda kalır. Ben hamileyken eşim beni terketti işsiz güçsüz evsiz parasız ortada kalmıştım o durumda bile bebeği benden alma hakkı yoktu bana nafaka ödemek bakmak zorunda bırakıldı bence siz bir avukatla görüşün en doğru bilgiyi o verir tutacak durumunuz yoksa Bile baro ücretsiz avukat veriliyor baroya başvurun