Newannis Iyi gunler bebegim dun doktora goturdum burnu tikanmi giffer serum verdi 5ml ayri tuplerde tek kullanimlik diyo nasil kullanicam 5ml 10 gunluk bebege fazla degilmi
Bizal Newannis eğer almadıysanız şırınga ve serum fizyolojik alın çok daha ekonomik ve şırıngayla daha kolay sıkılma hızı. Tüpler birden fışkırabiliyor.
MerveYesilkaya Newannis 3 kere 3 kere damlat serum fizyolojiğin hiç Bi zararı yok ben kızım doğduğundan beri onu kullanıyorum çok iyi hatta ağzını açtıktan sonra dışarda 1 gün dolapta 3 gün durabiliyor
Annelikdelilik Bebeğim 10 günlükken günde 3 defa 1 er damla damlatmamızı söylemişti doktorum. Şimdi 2 aylık olduk normal serum suyu kullanıyoruz. Şırınga ile sıkıyoruz.
MerveYesilkaya Prensannesi17 aldığınız serum fizyolojiği açtığınızda 3 er damla damlatın tani toplam 6 damla Olcak Şuan kızım 4 aylık doktor bana 4 saatte bir 5er damla damlatabilirsin demişti Bu öksürüğe hapşurmaya hırıltı ya çok iyi geliyoe ve hiç Bi zararı yok Kapağını açtığınız damlayı dışarda 1 gün dolapta 3 gün tutabiliyorsunuz bu kadar 🥰
MerveYesilkaya Prensannesi17 burnuna damlatıp bırakıyorsun o gidiyor zaten tıkalıysa damlattıktan sonra çekebilirsin