Srpege ayni durumdayız özellikle gündüzleri böyle aç kalıyor diye korkuyorum gundegünde bilete mama veriyorum😢😢 doktor normal kilosuna yerinde diyor ama korkuyorum .mamayi verdiğim zamanda öylece içiyor sütümde geliyor sagip bakıyorum neden böyle bu çocuk ya