Dorukcum_16 Sezeryandan sonra baldirda uyusuklugu olan varmi herkes mi bole bende mi sikinti var 3 ay oldu bacaktaki uyusukluk gitmesi. Ve minik dokunsam aşırı aciyo ole solim
Zeynp Dorukcum_16 baldırda uyusukluk yasamadım ama ayaklarımın altı uzun süre ağrımıştı yere basmak istemiyordum geçti zamanla.
Balkizim6535 Dorukcum_16 aynısı bende var. Sağ kalçamda karıncalanmış gibi dokunsam acıyo bazen kaşınıyo ama kaşırken hissetmiyorum. Geçer diye bekledim ama 3 ay 22 gün oldu hala aynı
Dorukcum_16 Zeynp hmm ama bu soyle hani sezeryan sonra si karin uyusuklugu varya 1 sene gecmeyecek olan o uyusukluk baldirimda da var 🤦 bi sikintimi acaba
Kbrdn Zeynp merhaba benımde dogumdan berı ayak tabanlarım ve ayak bıleklerım agrıyor cabyk uyusma da var ama esas agrı sızın nekadar surmustu bıleklerınız agrıyor muydu
Musab0121 Benimde sezeryandan sonra 3 4 ay kadar felaket bi bacak uyuşuklugum vardi. Oglumu 10 dk ayagimda sallasam ayaklarim tutmuyordu resmen. Ama gecti zamanla
Dorukcum_16 Balkizim6535 ay guzel tercüme ettin beni kasiniyo kasirken hissetmiyorum ama dokunca aciyo saçma sapan bisi . Bende bekledim 3 ay 8 gun oldu ayni 🤷