canparcam123 sevimseker oğlum 3ay 12 günlük sadece ilk aylar öyle oluyordu oda gazi çok olduğu için dediler..şimdi öyle olmuyor artık sarı oluyor
canparcam123 Minik0212 ben arkadaşlarım in tavsiyesi ile aldım onların çocuklarına çok yaradı fakat benim oğlumun reflüsü var birde daha çok anne sütü veriyordum şimdiye kadar mama gerekmedikce vermiyorum ama kilo çok iyi aldırdığı için başladım bu mama ya
eslem123 [silindi] 5 aylık canım benimki biraz da pirinç unu veriyorum çorba filan bana kilo aldı gibi geliyor
Calpb Bizde sma kullanıyoruz başta yeşil oluyor kakası doktoru mamanın içindeki demirden kaynaklı dedi
eslem123 Mahmure aslında Kızım bebelag goldu da sevdi ama kilo yapmadı sanki bende bir de sma deneyeyim dedim
ArzelaHazan Benim kızımda 10 aylık 60cc den fazla mama içmez aptamil kullanıyorum içindekilerin daha iyi olmasından ötürü . Mamadan mı aceba 60 cc den fazla içmemesi .
Tugbaf sevimseker normal canım bende sma geçtiğimde öle oldu düzeliyor benim oğlum 11. Aylık hala kullanıyorum ve düzeliyor mama değişimlerinde olabiliyor bu gibi durumlar
Calpb sevimseker evet düzeliyor ama sma hakkında yazıları okuyun 1915 yılından beri üretilen cok sağlam bir mama